2015. március 30., hétfő

Interjú/Köszönet

Sziasztok! Mit már olvashatátok a "Szavazatok" c. bejegyzésemben, indultam egy blogversenyen amit az "Issy blogmagazin" indított. Nem rég volt a fejlécverseny eredményhirdetése, amin harmadik helyezet lettem. Amit hihetetlenül köszönök, hiszen ha ti nem szavazzatok volna, akkor ez nem is valósul meg.
És az egyik nyereményem az volt, hogy csinálnak velem egy interjút. Amit most ide rakok nektek.


1. Miért kezdtél el blogolni/írni?

Sok blogot olvastam, ami legtöbb esetben történetes volt. És, egyik napról a másikra, jött egy történet a fejembe. Amit csak először füzetbe írtam le, de egyik nap csak úgy eszembe jutott, hogy mi lenne ha ezt a történetet blog formájában is megcsinálnám. Először volt bennem egy kis félelem, hogy egyetalán tetszeni fog e valakinek. De mikor lett már olvasom, akkor valamennyire szerte foszlott ez a félelmem.


2. Honnan jött a történet ötlete?

Mivel imádom a természetfeletti lényeket, és a Black Veil Brides-ot, ezért egyik nap gondoltam kombinálom a kettőt, és így "született meg" maga a történet.


3. Általában amikor írsz, elképzeled az adott jelenetet?

Igen, mert hogy ha – én mint maga az író, nem képzelem bele magam, akkor nagyon nem is tudnám olyan részletesen leírni –, mivel szerintem nehéz úgy leírni valamit, hogy ha bele sem tudod magad élni a történetbe. Már mint író, mert azért egy olvasóra is kell gondolni, mivel neki/nekik akarsz megfelelni ezen részen, de ezzel nem azt mondom, hogy magadnak nem akarsz, csak első az olvasó, aztán te. :-)


4. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted?

Papírra írtam az elején, de néha még most is arra írom néhány történetem, ami blogon már megtalálható. Hiszen van olyan napom, mikor nem is tudok fel menni a bloggere.


5. Milyen hosszúra tervezed a történetet?

Húúú, ezzel most nagyon megfogtál, mert még csak az 1. Fejezet | 9. Rész van fent, és most egy kis ideig szünetel is a blogom, de hogy a sacper kábé meg kénne mondanom, akkor 2. Fejezet az biztos, de lehet hogy három is lesz.


6. Mi motivál téged?

A családom, hogy bátorít arra, hogy írjak és ne agyam fel. És, egyik részében az olvasom, akiket imádok! ^^


7. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? (Van kedvenced?)

Nem szeretek olvasni, én imádok olvasni, kedvenc műfajom a Fantasy. Igen, van kedvenc könyvem; "Lélektolvajok"


8. Kinek ajánlanád a történeted?

Minden BVBArmynak és Fantasy kedvelőnek.


9. Mesélnél egy kicsit a történetedről?

Egy lány, aki az édesanyával elköltözik egy kisfaluba, miután az apja feláldozta magát, hogy a lánya élhessen. De az új helyen különös és megmagyarázhatatlan dolgok kezdődnek, találkozik egy srácal, aki lehet, hogy a végzete, de lehet, hogy nem.


10. Mesélnél magadról?

Szeretem az állatokat, van is egy 64 kilós Rottweillerem, név szerint; Herküles. Hobbim az írás, az utóbbi időkben, azaz kb 5 hónapja festettem a hajam, jelenleg alúl világos vörös. Irtózom a pokoktól, ha meg is láttok egyet, még ha iszonyat kicsi is, de síkítva futok el. XD
Szemüveges vagyok. Kedvenc zenei műfajom a rock. A jövőben szeretnék tetoválást.  Vannak olyan napjaim, amikor senkihez sem szólok egy szót sem. Amit már kérdeztek sokan, hogy miért van ez, de sohasem tudtam rá konkrét választ adni. Kedvenc színeim: kék, fekete, vörös. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése