2014. november 28., péntek

1. Fejezet | 3. Rész

*Music*
 Egy női szellem, volt az ajtóban, a ruhája néhány helyen szakat volt, és a haja minden fele, mozgott a levegőbe. Elkezdett felém lebegni, és közben a naplón volt végig, a tekintette, ami az asztalon volt még. Mindenen ami előtte volt, csak mintha ez normális lenne, átment. Amit érzek most jelen pillanatban, félelem, kíváncsiság, és izgalom, keveréke. Pár métere lehetett tőlem, de nem sokáig volt, meg ez a pár méter távolság. Közvetlenül előttem áltt meg, és csak mereven bámult. Oldalra döntötte a fejét, és mintha tanulmányozna úgy nézett, végig rajtam. A kezeit kinyújtotta és, egy képet ejtett le, pontosan a lábaim elé. Nem láttam mi van, a képen mert pont úgy esett, hogy a képes felével van a padlón. Ránézttem az idegen női, szellemre, és a fejével bicentett a kép felé. Lehajoltam a, lábamhoz és felvettem, a képet. A fejemet még mindig le hajtva, tartottam. Meg fordítottam a képet és egy, kb a 20-as évei közepében járó férfi/fiú volt, rajta. 
Tisztán látszott az öltözékén, hogy ez mostani kép. De miért van, az ismeretlen nőnél?! A kép alatt valami, írást láttam,, és eddig jó hogy nem láthattam mert, pont eltakartam. Az írást nem lehetett, annyira elolvasni, de ha közelebb hajoltam hozzá, akkor megláttam. 'Vigyázz!' Ez volt rá írva, a képre. Mit értsek ezalatt hogy, vigyázzak vele. Nem is ismerem ezt, az embert, akkor meg miért vigyázzak. Újra felnéztem hogy meg kérdezem, az ismeretlen nőtől, hogy ez mit jelent. De nem volt ott. Hova tűnt?!?! Az ajtó nyitva maradt, és kapva az alkalmon, a naplót és a képet beletéve, kimentem. Át rohantam a könyvtáron, és gyorsan ki a folyósora. A szobámba mentem, és a naplót letettem az asztalra. Végig dőltem az ágyon, és egy nagy sóhajt halattam. Egyetlen kérdés keringett a fejembe. 'Miért pont én?!?' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése